lørdag 21. mars 2009

1 kommentar:

  1. heisann , d er et utrolig blogg du/dere har...eg er en vietnameser gutt selv som har bodd i norge i 25 år og som elsker og drar tilbake på ferie i vietnam.. så er ekstra fascinert over andre spesielt nordmenn ,og ikke minst dere søte jenter drar på ferie i mitt hjemland,..men forstod d sånn at dere går på skole el skriver oppgave der nede et eller annet?stemmer d,eg har ikke helt lest ferdi bloggen deres.. ville bare si at det var kjempe fint og åpent av dere og dele dette med oss vietnamesere el de dem som måtte interessere seg idet...min del syntes eg d var kjempe flott..savner vietnam veldi mye så tanken var ferie der igjen neste sommer... Ser at bloggen ble laget i mars,det er en del mnd siden vet ikke om dere er fortsatt der nede.. men hvis dere ER fortsatt der nede så stå på og kkos og nyt det så lenge d varer, lev som Prinsesser... hehe... hilsen nvn81...

    SvarSlett