fredag 20. mars 2009

Terese gleder seg til...

rødvin og søsterprat med Iselin
se familien
og gode venner
pappas middag
tekopp med mamma
jentekvelder med jentene mine
å leke med "tantebarna"
å være sammen med gull-cellegruppe-jentene( eldivàs 4 eva)
Møtepunkt i Filadelfia
lange samtaler med gode venninner
å dra på besøk til Ås og Halden
å se den nye leiligheten til onkel
god kaffe
frokost med fiber
å bake
å være tørr på ryggen og mellom puppene
å vaske egne klær som faktisk blir rene etter vask
å lage egen mat (kyllingsalat, foccacia....)
freia melkesjokolade og Walters mandler, kvikk lunsj
SMASH
smågodt...puter og krokodiller!
fruktnøtt og stratos
gullbrød, mandelstang, troika og monolitt
å sove i egen seng
lesesalen på Helga og schjeldrups
Livet på Sagene
kjøpe grønnsaker på Sagene torg, frukt og grønt
kokosboller på kokosbollefabrikken
Sognsvann
spise med kniv og gaffel
sørlandschips (istedetfor rekechips)
Lukten av Norge!
Domus Athletica (istedetfor en tredemølle som stopper når den vil, og en ergometersykkel som bare har 1 innstiling, og vektapparater som bare har en vekt.....og et treningsrom uten aircondition;))
Å kunne gå forbi butikker uten å bli mast på av betjeningen
å kjøpe blomster i en blomsterbutikk
Trafikkregler
Rimi, rema, ica....en butikk hvor du får kjøpt det du trenger
en stappfull 20 buss fra sagene til majorstuen kl 8 om morgenen, med mange herlige trøtte fjes
lydstudio på Huseby
t-banen
United Bakery
Sushi lett tilgjengelig
Synet av mor og far i treningshabitten
Kakao på frognerseteren
Tulipaner!
å komme hjem til skapet mitt
Lukten av en nyvasket leilighet
Å krype under ullpleddet med en stor tekopp
å stikke innom MF
å kjøre bil

ellers har jeg det svært fint:)

6 kommentarer:

  1. Hehe, morsomt. Bra at det er andre også som liker mandelstang og gullbrød. Hender jeg blir litt mobba for det..

    SvarSlett
  2. hehe, jeg også. Men det er vi som har forstått hva som er god sjokolade;) også er vi kanskje en smule gamle i sinnet....vi får ta en mandelstang og gullbrød date med god svart kaffe til:)

    SvarSlett
  3. Og jeg gleder meg til å se deg!!:)-Anka

    SvarSlett
  4. det blir koselig, Anka!Gleder meg. Tenker på deg og magen din hver dag! Snart bare en uke igjen:)gleder meg til å møte minikasbo

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg til jentekvelder og lange samtaler med deg vennen :)Blir så utrolig bra å se deg igjen!!! Nå reiser jeg straks til Afrika, og når jeg er hjemme derfra sees vi om ikke lenge - JIPPI!!!! :)

    SvarSlett
  6. Jeg også Reidun! Gleder meg veldig til å se deg og de andre igjen! Kos deg masse i Zanzibar! Nyt livet og ferien. hadde det vært en mellomanding i zanzibar skulle jeg kommet innom:) God Tur!så ses vi veldig snart. Veldig veldig glad i deg

    SvarSlett